sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Opettajani Lino Miele/ Min lärare Lino Miele

Kesällä käytiin Linon viikonmittaisella retriitillä Haapsalussa. Oli aamumysorea, iltapäivä leikkikenttää, Pranayamaa ja meditaatiota. Suosittelemme lämpimästi ensi kesän retriittiä. Lino on ollut minun pääopettajani vuodesta 2002 ja olen avustanut häntä workshopeissa ja retriiteillä vuodesta 2003. Koen tärkeäksi itselleni, että minulla on mentori jonka puolen voin aina kääntyä kun tulee opetukseen liittyviä haasteita. Suurin määrä opeista tuntuu, että olen saanut keskusteluissa hyvän aterian ääressä. Lino muistuttaa aina, että Ashtanga on elämää varten eikä päinvastoin.

Alla olevassa videossa mietteitä opettamisesta, opettajista ja Guruista yhden iltapäivän aikana Haapsalussa.

I somras besökte vi min lärare Lino på hans en vecka långa retrit i Haapsalu. Vi yogade på morgnarna och resten av dagen hade vi playground, pranayama och meditation. Vi rekomderar varmt nästa sommars retrit. Lino har varit min lärare sedan 2002 och jag har assisterat honom på hans workshoppar och retriter sedan 2003. För mig är det viktigt att ha en mentor som jag kan ty mig till i alla situationer då jag behöver konsultation i undervisningen. Jag tror att jag har fått min största dos av undervisning vid våra bords diskussioner. Lino påminner mig alltid om att Ashatngan är för att förbättra ditt liv och inte tvärtom.
I videon här under talar Lino om undervisning, lärare och Gurur.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti